16 Kasım 2017 Perşembe

YALANCI DORİTOS






  Adı yalancı kendisi daha güzel Sadece 3 malzemeli bu çıtırlar da tuzlu kategorisi alternatifi olsun tariflerimde yerini alsın biz ailecek çok sevdik çünkü 

 Malzemeler

  • 1 su bardağı chia 
  • 2 su bardağı yulaf kepeği
  • 2 adet yumurta
  • Tuz 
  • Baharat(Pul biber ,nane ,kekik)
  1.  1 su bardağı chia tohumuna 3 bardak su ilave edip 1 saat beklettim.
  2. Puding kıvamını alan chiayı bir kapta çırptığım yumurtanın üzerine ekleyip yulaf kepeğini ve baharatları da ekleyip yoğurdum.
  3. Yağlı kağıt serili fırın tepsisi üzerine ince bir katman olacak şekilde bu karışımın yarısını yaydım.Diğer yarısı ile başka bir şeyler denemek için dolaba kaldırdım.Siz isterseniz aynı ölçülerle iki tepsi ya da yarı ölçü ile de yapabilirsiniz.180 derece fırında yarım saat pişirdim 👌 Biraz sıcak fırında dinlendirip dilimledim.Afiyet olsun😘


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder